Aktiesnakken — Februar 2010
-
men solsen bare tænk hvad der er sket i Genmab
-
der var vi betydeligt OVER endpoint og alligevel blev der sået tvivl til det sidste
-
jo tak forsøgsprotokollen, hvem siger at man ikke laver en grandstanding der også, ligesom med genmab
-
ja solsen, det er jeg forsåvidt enig i, jeg tror også meget mere på den generelle tilgang, at neurosearch nu ikke kan prissættes ud fra 100%
-
og at frem mod godkendelse vil vi se nervøsiteten bygges op. Prøv at tænk på at det eneste der i pipelinen er gået galt for Genmab
-
er refrac NHL.
-
og det har kostet HELE casen hos analytikerne
-
Jeg mener REFRAC! det er insane....
-
jeg er så dybt rystet i min grundvold over at jeg har turdet at investere på det grundlag. Det er drevet 100% af sentiment
-
og nu er sentiment god på neuro, men når det vender er der ingen bund. Og vi er faneme langt fra mål i Neuro
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind