mrtrader: go ide. De kan jo i virkeligheden ha ligget livløse siden start december hvor der kom nyt sidst.
hvis jeg tager fx en fax med fra abbott eller noget andet godt kunne det være lea eller tea.....eller tønnesen ville få "heart-attack"
csinvest - problemet er at tønnesen og tea ved hvem jeg er via min deltagelse i 2009 hvor jeg kraftigt anbefalede emissionen der nu har
gjort de overlever .... de gider ikke personlige henvendelser og jeg er meget høflig så vil hellere skrive til dem
gider ikke en konfrontation omend jeg har medlidenhed med tea og tønnesen
ja når brikkerne falder på plads ... skal de kompensere for meget.... men efter årsregnskabet er både de og os interesseret i de første
nyheder....og lad os håbe processen med de homogene test ikke kan forstyrres...jeg er ikke så tryg ved de store kapitalstærke er begyndt
med der egne heterogene og at der måske kan komme nye opfindelser
for så er værdien af bioporto = Nada
de sælger stadigvæk noget og har andre produkter til behandling der pt ikke ser ud til at være truet af andre
men det ville være dårligt hvis der ikke kommer noget ud af ngal
ACI-PCI er et produkt der skal sælges fremover også i fremtiden fx .. det er pt ikke truet så vidt vides af fx phadia
Biop: hvor bliver det dejligt når nu stilleperioden indtræder. Jeg går ud fra at den også gælder visse skribenter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind