Aktiesnakken — Februar 2010
-
hej hya
-
ja det er ikke det vi kalder RT
-
jeg er ikke god til bunde hya, bedre til toppe
-
er du ikke arbejdsramt længere?
-
det er dig velundt. Jeg går i seng med buffet
-
vi ses imorgen!
-
hvad sker der med at steen bryde er inde som ekspert i tv2 news ? vedr. capinordic og overbelåning af ejendomme og deres værdi
-
hvor er det surrealistisk
-
han sagde iøvrigt kort fortalt vedr. banken at man havde udlån for 1 mia... havde afskrevet 1 mia... og så var der 200mio i egenkapital...
-
så det skal derfor være en dårlig afvikling hvis hele egenkapitalen forsvinder.... men også at den store ubekendte er hvilke omk der vil
-
hans løsning på problemerne var også besnærende enkel - man skulle have krævet nogle lån indløst noget tidligere...
-
være ved afviklingen.... herunder til rådgivere, advokater, m.v.
-
ok, jeg fik ikke hørt det hele.
-
havde afskrevet ½ mia* skulle der stå længere oppe. Ikke 1 mia. Så giver det forhåbentlig mere mening.
-
tidl. i 2009 var de i hvert fald jvf. indlæg her på PI... men jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt med i storaktionærmeddelser siden da
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind