Aktiesnakken — Februar 2010
-
stinker i min bog sal vi længere ned. stor tvivl om 10 resultatet
-
ja endnu større fald fra dagens top
-
men de har altså en næste helt tom ordrebog..... det er højt spil at fortsætte med at have alle produktions folkene ansat
-
men håber da for produktions folkene at det holder.....
-
beklager jeg ikke råbe højt nok med ns

-
nej jeg må anstrenge mig noget mere for at fortælle casen

-
husk det er NU du skal planlægge din strategi forud for egfr data
-
all-in kræver ikke meget planlægning vel stinker?
-
vil du løbe fuld risiko ved at beholde hele din beholdning eler tage lidt af risiko ud ved at sælge en mindre del som så kan/skal
-
bruges til at købe efter resultater. Er resultater dårlige har du ikke tabt så meget og kan øge din beholdning kraftigt
-
er resultater gode - ja så er du gået glip af en mindre del af gevinsten og må genkøbe lidt højere
-
men overordnet set er det en god strategi at mindske lidt forud for helt afgørende data
-
269 for vestas
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind