Aktiesnakken — Februar 2010
-
flot isåfald.. lød de hver især interesseret
-
fyyyyyha fill...... dem har jeg nok liiiige en anelse for mange af til helt at kunne undgå at debatere selskabet

-
ja snakkede med sales & marketing director'en og han var ihvertfald interesseret...
-
fyyyha, LÆG DIG....
-
Fill er det en gravgårds chat du gerne vil have til de 2 selskaber

-
bioporto har ikke sagt om de var interesserede, men min mail er ihvertfald bekræftet modtaget
-
det er fandme også en interessant tanke.. og en god overvågning på en intensiv afdeling
-
ja med op til 66%'s udvikling af AKI er det oplagt... formoder at testen bliver dyr hvis den skal fodres med anti NGAL før den virker, så
-
formoder at det ville blive i sådan et miljø den ville være nyttig
-
måske drue, tænk på at du kan sætte ind med det samme der er den mindste uregelmæssighed, ville måske betyde lidt ekstra besparelser, der g
-
der går lige op med ekstra udgifter, til gavn for patienten,
-
ved ik... men der er da helt sikkert muligheder
-
ja jeg har heller ikke det tekniske overblik, men også derfor at jeg blot formidlede kontakten
-
synes de ter flot, og du er lige den rigtige til det.. og der er da ihvertfald noget at arbejde videre med, de må hver især være interesser
-
i et samarbejde, alt andet er ulogisk
-
ja. istedet for først at opsamle en urin eller blod prøve og sende den til et apperat, så er et indlagt kateter med konstant test smart.
-
men lad os se..
-
det skal jeg nok stinker

-
har du overblik over hvad det var deres patent dækker?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind