Aktiesnakken — Februar 2010
-
specielt i ICU miljøre hvor så mange udvikler AKI
-
Det var så historien.. ikke noget af betydning, men blot en chat snak...
-
og så kan det ikke skade bioporto hvis de bliver venner med et stort konglomerat med penge til udvikling...
-
PI's nyvundne diversitet har dræbt bioporto chatten
-
nej, jeg skulle lige ha tøsen op fra badet(sagde konen)
-
men det lyder sgu da rigtig spændende... hvis det kan lade sig gøre, men på hvilken måde arbejder flowsense med aki
-
det gør de heller ikke endnu, men de arbejder som sagt med et nyt apperat....
-
og så er det vel oplagt... eller de skal da ihvertfald have tanken sat ind i hovedet hvis den ikke var der i forvenjen
-
fordi det link du havde, der stod aki aller øverst, så er lige ved at læse på siden
-
dævlme godt gået drue at sætte sådan en kontakt op mellem de 2 selskabner!
-
kendte de hver især ikke til hinanden?
-
Men drue diversitet på PI er en god ting. Vi kan ikke forblive med at være en ren biop/ges og gen kanal

-
nej, vi kunne godt fjerne ges
-
nej de kendte ikke hinanden... og ja trold, det synes jeg også... reagerede bare lige på den svartid der var på mit indlæg

-
Måske Gen og Bio ligefrem fortjener deres eget chatroom
-
flot isåfald.. lød de hver især interesseret
-
fyyyyyha fill...... dem har jeg nok liiiige en anelse for mange af til helt at kunne undgå at debatere selskabet

-
ja snakkede med sales & marketing director'en og han var ihvertfald interesseret...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind