Aktiesnakken — Februar 2010
-
abbott og biosite skal også snart til at se at komme ud af hullerne hvis de vil ind på markedet... jeg fornemmer at der findes mindre produc
-
enter der kunne tænkes at slå sig ind på NGAL vejen, og det synes jeg egentlig bare de skal have lov til...
-
jamen hvad venter Abbott og Biosite på?- kan du svare mig på det, så skal jeg tage mine aktier op til overvejelse
-
de er begge to klar...
-
kan vi ikke infiltrere BioPorto, Collers vindende væsen, kan sikkert gøre underværker med Helle i Salgsafdelingen
-
de venter på deres utallige valideringer og test som har kørt i årevis...
-
abbotts største er først færdig til december i år...
-
og så er der rygtet med abbotts diagnostics afdeling, som sikker lægger en dæmper på dem hvis det passer
-
og hvis biosite er fanget i en phadia deadlock, så forklarer det deres passitivitet
-
jo, men jeg mener at de er klar til salg, de kunne da godt allerede nu starte salget
-
er ude af topo, desværre i 5,05
-
ja hvis nogen sygehuse gider at køre et produkt uden den endelige validering....
-
men jo.. der er masser af validering fra andre kilder...
-
- lyst til en chat?
isåfald, så er Abbott jo også fanget, idet det så vil være bevidst brud af bioportos
- lyst til en chat?
-
nej det tror jeg ikke...
-
jeg tror bioporto er interesseret i at få en forhåndsordre
-
der er bare områder som de homogene ikke kommer omkring, og hvor der er et markede for NGAL test, som BioSites ER ALL-COMERS forestilling
-
kunne godt forestille mig at de holder en heterogenaftale lidt på afstand
-
man kan ikke tage en prøve fra alle der kommer ind på skadestuen og sende det forbi et centrallab... der er det bare nemmer at tisse på en
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind