Aktiesnakken — Februar 2010
-
ns i 220
-
meget interessant tanke, hvor lang er behandlingsforløbet med arzerra, er det 6 mdr
-
men du kan godt glemme at få helle til at svare på det.
-
Det bliver lisa der skal gøre det
-
jeg kender godt svaret....I don´t think we have given any information on that....
-
vuf vuf
-
fuck hvis jeg hører det en gang til så streaker jeg ned af bredgade
-
det kan aldrig skade at spørge. det er jo vigtigt at vide. Og overordnet set jo noget mange har kendskab til.
-
men en interessant pointe, om det salg der har været indtil videre, kun er den første måned af et behandlingsforløb, så er det pludselig x 6
-
det er ikke et løfte for det er det de siger. Men hvis betalingen løber i rater så får vi en iphone agtig udvikling af salget
-
For specilet "lager opbygning" på sygehuse er jo det samme hvad enten det er arzerra eller et andet stof. så det må være "gængs info"
-
i store kredes
-
ja, alle deres vinger er af dårlig glasfiber, så de skal skiftes hver og en
-
jeg tænker sådan set at vi kunne se på genentech aftale på rituxiamab for at se hvordan den var struktureret
-
nej stinker kender desværre ikke lige en salgs rep fra industrien. Min pointe er blot at når det er "alm" kendt så kan jeg ik se hvorfor
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind