Aktiesnakken — Februar 2010
-
jeg skal se hvad jeg kan gøre
-
godnat hya
-
jordskælv i californien 6,7 på Richter's skala, ca 20 km fra kysten
-
nope, san fransisco gået fri, lad os håbe det ikke er vildere
-
ja lad os det, Vi skal ikke have noget der rocker ved båden
-
one: der var ikke noget ondt ment i det spørgsmål om handel under kurs 5 på ei, var bare nysgerrig
-
Sygt med de der sabelsæler :0F
-
Oneof - så er spgm. om man skal sige tillykke eller "god bless you"...

-
Tillykke med sen snarlige status
hvad er planerne med selskabet? -
der er masser af gode services nu. Faktisk har google nu en gratis tjeneste
-
og du kan finde masser af templates
-
en skabelon
-
en sklabelon
-
de er gode at kende, men svære at holde af

-
hahaha a
-
det lyder ret godt
-
lyder spændende, lad os da håbe det klapper for ham.. Og held og lykke med din egen konsulentbusiness
med nutidens ungdom lader det til a -
at der er masser at rive i

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind