Aktiesnakken — Februar 2010
-
I henhold til aftalen modtager Genmab en betaling på USD 4,5 mio., og Genmab
vil
ligeledes være berettiget til at modtage milestone- og ro -
champagne pigen er tilbage!
-
osv osv..... TenX afholder alle omk. fremadrettet...
-
nå det gå så lige op OP med vores gæld til facet
-
hvor mange omk. sparer vi på det?
-
ingen!
-
det er lukket ned
-
men da meget godt at få 22,5 mill ud af det
-
?TenX og zanolimumab står for den fjerde finansiering af et lægemiddel
i dets sidste fase, som vi har stået i spidsen for i de sidste to år. Det er
mig
en stor glæde, at dette vigtige produkt bliver tilgængeligt fremover, og jeg
ser
frem til, at led -
-
, og jeg
ser
frem til, at ledelsen hos TenX fortsat vil skabe værdi inden for nye
cancerlægemidler.? -
så går det i fase3 elelr hvad?
-
fuldt betalt og kun med upside til genmab? det er da ok.
-
ja det er ok...godt købmandsskab
-
men vi har jo lige mistet samme beløb til facet
-
måske kommer der gang i sektoren igen nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind