Aktiesnakken — Februar 2010
-
no specific religion to which partner to select...... basalt set, hvem bringer mest værdi til produktet (og til neur)
-
vi vil meget gerne have kontrol og speed.... så hvis der evt. kommer en partner ind er det vigtigt at vi sidder med i førersædet... og
-
IKKE på bagsædet.... ellers nævnes der ikke tal på hvor mange man har talt med osv....
-
tak for idag... der var et par tekniske spgm til sidst som ikke fik fat på svarene på..
-
super tak. coller
-
Det drejede sig om nogle tal fra data... MMS-score, men det lød ikke til at der var noget "bemærkelsesværdigt"
-
og lige i tid til at følge capi drama
-
jeg har ikke kunnet finde noget endnu
-
Der var stort set kun spgm til Dieter Meier.... ("nørden")
-
og så et par enkelte vedr. partnering m.m. som CEO tog sig af.
-
en gang var svenskeren på banen.....
-
og 1-2 gange var IR-damen på for at klarificere.
-
jo du virker mere loaded end mig

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind