Aktiesnakken — Februar 2010
-
damn 103½% i plus
-
hvis jeg ikke havde været hos lægen idag havde jeg været med
-
måske....
-
aldrig set noget lignende. sgu.
-
men 100 stk bliver man altså ikke rig af.... men tak alligevel
-
fandeme to ægte aktiehomeruns i træk. Coller med dit held skulle d unæsten købe en lottokupon til i aften
-
lad os også sende et stort tillykke til asger og hans hustru
-
topo har dog ligget ALT for længe i porten.... så det vil jeg ikke kalde et homerun, men dejligt alligevel... særligt fordi der jo der ligge
-
r en del mere end 100stk
-
horka, fået lidt NEC-j tilbage? jeg var 10sek for sent til at få nogle på 1,16... det kan godt irritere mig lidt.
-
næh, er for meget afkoblet til at følge med for tiden... desværre.. Men har købt flere topo i dag, så kan man jo smile af det
eller noget -
svært at sige leoloo med alle de tradere der overrender den
-
men ryger vi ned mod 4 kunne jeg da godt tænkes at være så tovlig at supplere lidt....
-
men ellers holder jeg bare den store portion vi har.... og den får lov til at ligge længe endnu.
-
Så jeg plejer investeringen i de små grå istedet og går ind og skriver videre
Ses ved lukketid 
-
titte bøøø fra kursus. svært ikke at være bare en lille bitte smule selvtilfreds i dag. Godt man øgede med 200% ved emissionen....
-
tillykke trolderik
-
det stikker dog ikke collers sublime hit med køb i gårdagens luk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind