Aktiesnakken — Februar 2010
-
Holte-Kollen som vi kalder den

-
research...store capi noridc dag....
-
hahaha
-
det var ellers den helt store nyhed i radioavisen igår kl. 16 at capi var i problemer og havde fået frist af finanstilsynet....
-
det er lidt vildt at (ret mange faktisk) erhvervsnyhederne dukker op så forsinket i radioavisen.... helt ubrugeligt jo.
-
det er jo til resten af befolkningen og ikke til tradere som os
-
jo jo, men radioavisen? så kunne de smide nyheden i et magasinpgrogram eller noget i den stil....
-
de ligger vel bare og venter på at den næste bank går ned, det er jo et element af drama i det
-
hvor var det fedt med topo igår... jeg må indrømme at jeg sgu så småt var ved at opgive håbet om at Buhl kunne levere på sit løfte om en af
-
tale...... det er cool for en gangs skyld ikke at ægre sig over de alt for mange topo-aktier ovre i konkursbohjørnet...
-
ja det var fedt. og en rigtig god aftale for et firma med ryggen mod muren.
-
jeg sad lidt og overvejede om det på kort sigt kunne skabe lidt spekulation i LCP.... så dem har jeg købt lidt af til PI-porteføljen.
-
... og med de rigtige penge kom jeg i ren lykkerus til at købe en lillebitte smule NEUR. Måske mit sidste køb inden ringgården

-
-
man kan ikke være andet end forarget
-
ja, det er langt ude. Jeg så noget igår aftes et eller andet sted om en 2-cifret fratrædelsgodtgørelse her efter fyringen for 2 uger siden
-
...udbetalingen af den skulle dog vist nok være sat i bero... men alligevel stærkt bekymrende.
-
kan det være derfor at Ørskov også pludselig blev smidt på porten?
-
det er vel utænkeligt, men det er jo et anliggende for den samlede bestyrelse
-
men hvordan det kan ske i et børsnoteret firma er ret vildt.....med tanke på det jeg selv er igennem p.t.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind