Aktiesnakken — Februar 2010
-
ja det er det den gør

-
er det feeds du godt vil have som en samlet side?
-
mht GEN - så skal jeg lige mindes om, hvorfor jeg er aktionær. er der mere end NHL III og europæisk Arzerra i dette kvartal?
-
meget passende at chatten også kører nedaf - for os GEN følk...
-
ja den største trigger er EGFR data
-
de kommer i dette kvartal
-
trigger - jeg kan efterhånden ikke rigtig lide det udtryk...
-
jeg synes det er meget passende. jeg tænker altid russisk roulette
-
vil blot foreslår at genmab begynder at pille kugler ud af tromlen i stedet for at sætte dem ind
-
kan vi ikke få noget dugfrisk sladder mht. genmab, jeg vil også gerne mindes om hvorfor jeg har købt flere aktier
-
Well - lisa var ude og sige en masse pæne ting, og markedet var pisse ligeglad. Hun har mistet sin moxy og der skal hardcore meddelelser til
-
aka, jeg tror sopoke (og jeg... og andre?) synes det kunne være fedt hvis der var en side med alle dagens meddelelser....
-
som det er nu kan vi jo kun se de seneste..... medmindre vi specifikt ved hvilke selskaber der har meddelt noget og vi derigennem kan
-
klikke ind på deres selskabsprofil.
-
novo i minus:)
' -
on another note - så er SP Group ugens aktie i Børsen. Det har tilsyneladende fået lidt købere ud af skabet. omsætning er dog ikke eksistere
-
coller i hear you and sopoke. Det skal i nok få
-
altså alle børsnyheder på en side
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind