Aktiesnakken — Februar 2010
-
værdier end børskursen. De må have opdaget et eller andet sindssygt på 5 dage
-
eller også (den rigtigt onde) var det en pump and dump finte
-
jeg kan ikke rigtigt se at der luges ud med sikkerhed. Der er stadig for mange ubekendte.
-
prøv at tænk på hvad der skete med amagerbanken da vi havde samme problemstilling. Hvormeget var det lige vi faldt? og se hvordan det endte
-
uden Ree og Jeudan havde de ikke kunnet redde banken, hvem skal lige redde Capi?
-
der er ingen der har den slags penge længere. Det er ikke et snuptag. Det skal være saxo, men mon ikke det er bedre at tage aktiverne som
-
distressed salg.
-
ja det har han jo også ret i, men kan de nå at få det skilt ad? Jeg kan ikke lide det
-
Efter min mening CS, er det ikke en god ide, det er ren hazard. Vent mindst til d. 3.februar
-
så kommer der endnu en runde med skeletter
-
aka, der står jo i meddelelsen at banken er isoleret.....
-
og at retssagerne også vedrører banken som datterselskab.
-
men ja..... stor usikkerhed på kort sigt mht banken.... som sikkert kan give store udsving i kursen afhængig af hvad der sker.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind