Aktiesnakken — Februar 2010
-
jeg kan slet ikke lide den børsmed. jeg synes det ser rigtigt svært ud nu
-
ja, men det er vel også derfor vi handler i kurs 2,4.....
-
men konkurs venter altså heller ikke.
-
men kan de skærer banken fra? Uden at det vælter resten af butikken og hvis vi nu sætter banken til 0 kr. hvor meget er capi så værd
-
EK i banken er nu 190mio siger de..... så dem kan man vel så trække fra de 815mio de opgiver sidst i meddelelsen.
-
det tragikomiske for capinordic har jo på sin vis været at de aldrig nåede at få succes som bank.... og derfor aldrig fik opbygget en stor
-
udlånsbog.... hvilket så kom dem tilgode da krisen ramte...... om man så må sige.
-
Pt. har de vel nedskrevet 250-500mio på udlån der vel totalt set har nået op imod 1,5mia....
-
ja det gode ved ikke at kunne få volume i sin forretning er at downside er mindre
Det kender jeg godt -
hya, banken tjener jo netop ingen penge... så at den skæres væk kan næppe betyde indtjeningsfald.
-
Hvad der er tilbage (og som er det henrik vad betegner som guldægget) er jo så den svenske pensionsforretning som ifølge meddelelsen netop e
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind