Aktiesnakken — Februar 2010
-
HRMunk- du kan ikke stole på det sted.
-
google har allerede indsat lån på 15 minutter ovenover børsmeddelelsen
-
men hya, grundlæggende er der vel 2 tilgange..... 1) lortet sejler stadig og man har ikke styr på noget... og der venter flere nedskrivninge
-
- den nye direktion og bestyrelse har gået hårdt til værks og med 2 nedjusteringer på 14 dage må man altså have luget ud i ALT lortet...
-
samtidig indikerer man med "distressed sale" og egenkapitalopgørelser m.m. at koen skal slagtes HURTIGT.....
-
jeg hælder mest til version 2.
-
ja jeg kan godt tro at banken skal slagtes....men hvormeget bliver der tilbage til capis aktionærer og hvad er capi værd uden banken?
-
jeg kan ikke tro på at de kan tromme 200 mill op? så derfor skal nogle jo betale de 200
-
først skal de jo redde banken?
-
glunz 29,7 tillykke butter
-
ja jeg tænkte det nok. Ritux går ret godt....
-
Henrik Vad er i gang med at skabe et overblik over koncernens værdier,
risici og forpligtelser.- Derfor er det et lidt stresser scenarie - men et er med henblik på, om de
værdier, der er optaget i bøgerne, nu også afspejler de reelle værdier. Og
- Derfor er det et lidt stresser scenarie - men et er med henblik på, om de
-
Og der
har vi fået bekræftet, at det som jeg synes er guldægget i koncernen, holder
den bogførste værdi sådan nogenlunde.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind