Aktiesnakken — Januar 2010
-
Til orientering for selskabets aktionærer blev der i går, den 25. januar 2010
afholdt ekstraordinær generalforsamling i Capinordic Bank A/S med følgende
dagsorden:- Valg til ny bestyrelse:
Følgende blev indvalgt: Mogens de Linde, Robert Spliid o
-
mon ikke den her har noget med sagen at gøre:http://borsen.dk/finans/nyhed/175102/
-
Til orientering for selskabets aktionærer blev der i går, den 25. januar 2010
afholdt ekstraordinær generalforsamling i Capinordic Bank A/S -
og Henrik Vad.
Følgende fratrådte: Lasse Lindblad og Claus Ørskov.
-
glemt mit først 8.49 indlæg... så skulle det give mening
-
lugter det ikke af et farvel til ørskov også ved ord. gf i capinordic i april?
-
ifølge RBB har capinordic fået ny bestyrelse...!! så læs dog hvad der står når i nu copy-paster alligevel.... tsk tsk tsk
-
lige en ting mere fra capi-meddelelse. Efterfølgende konstituerede bestyrelsen sig med Mogens de Linde som formand.
-
gør han stadig det hegu?
-
two-in-one - det er vist den mere avancerede kategori af ekstra-carric
ulære aktiviteter -
røg han ikke til saxo?
-
her er spliid på linkedin: http://dk.linkedin.com/pub/robert-spliid/8/b29/47a
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
