Aktiesnakken — Januar 2010
-
-
seriøs earnings beat fra Apple http://www.marketwatch.com/story/apple-earnings-surge-50-2010-01-25
-
15,7mia usd omsætning mod 12 forventet.... det lyder helt surreal
-
3.67 eps mod 2,07 forventet
-
helt vildt at analytikerne kan skyde så meget galt på omsætningen.....
-
og aktien falder alligevel i aftermarket... handlen netop genoptaget 1-2% nede
-
1% oppe nu
-
ja, virker umiddelbart lidt mærkeligt at den skulle falde på det resultat
-
Jeg ville være også være dybt skuffet - hvis du var æbleaktionær

-
jeg ved ikke lige hvor man kan se afterhours volumen..
-
men hvis PI's volumental på 36mio passer.... så er der vel røget et par mio. Den off. handel ser ud til at have handlet 32,5mio stk.
-
pliiing
-
jeg skal bare se regnskabet, men det kan være sammensætningen af omsætningen ELLER putlook der kører den ned. Men jeg vil da gerne have
-
flere æbler ovenpå dette regnskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind