Aktiesnakken — Januar 2010
-
just præcist. det lyder dejligt med nye toner om GEN. Men casen har jo ikke ændret sig markant siden de skæbnesvangre dage i august...
-
nej, men det har det måske for analytikerne
-
var det ikke aka, der engang fremhævede, at markedet ALDRIG har ret? det syntes jeg var en rigtig god definition
-
jo, men dengang var jeg betydeligt rigere

-
problemet med den definition er jo, at når man som vi skyder forbi, så har vi endnu mindre ret end markedet. og er dermed blot endnu større
-
tosser
-
jeg læste et sted at dem der virkelig går ned er dem der hænger fast i en Fundamental analyse og glemmer spredning
-
men jeg er stadig med. Og casen i mine øjne kører uforandret når vi er ude af vores penge problemer, eller det markedet opfatter som det
-
selvfølgelig er det dem, der går ned. Men det er også dem der har røven fuld af penge....
-
ret beset har vi 2 ting der giver buler hos genmab. Et refrac forsøg, som måske ikke var så slemt og så salget af fabrikken
-
og så var der det der besynderlige fald fra 140 til 70 efter godkendelse.
-
det var vel på sentiment. Alle analytikere der stod i kø for at trashe dem
-
men når/hvis salgstallene begynder at køre kan INTET holdet genmab kursen tilbage
-
jeg vil tror at vi q3 2010 ved nøjagtig hvor meget genmab kan blive værd, og så skal vi igang med de gamle kursmål
-
lad os krydse fingre. jeg glæder mig nu til Zalu fase III. Lisa har jo holdt den hen mht at få højere værdi ud af evt partnerskab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind