Aktiesnakken — Januar 2010
-
nej, men jeg ved jo allerede hvad der står i den, spørgsmålet er vel nærmere hvor meget pondus penge og privatøkonomi har
-
for du skal sgutte bilde mig ind at de på PP, ved mere end skaren her på PI omkring BioPorto, medmindre de har lyttet ved dørene her
-
AU, så hellere anders and
-
har vi en aktie hvor omsætningen går fra 10 millioner til 1 milliard + - tænker på præcedens og charthyggeri her en dejlig lørdag aften
-
bare frodi jeg overhovedet ikke kan forestille mig hvad der sker hvis der pludselig tikker en forhåndsordre ind der bekræfter potentialet
-
men er du ikke lidt hysterisk CS? synes du snakker om i tide og utide at du sælger og køber,
-
tja, lige før Q3 lå den på 8, så den bevæger sig vel bare op og ned
-
glæder mig til Q4, tror ALPCO bidrager med bedre udsigter nu og her, hvis ikke der er sket noget inden da
-
ja, 12 marts
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind