Aktiesnakken — Januar 2010
-
tja..Arzerra et me-too drug?? Det er i hverfald nok ikke billigere
Penetrans på offlabel markedet jo nok ekstra tid -
jeg tror, vi skal længere hen for at se tilbagemeldinger på behandlingerne. effektivt har arzerra været på markedet i 2 mdr nu
-
hvis vi tager det optimistiske scenario med 1000 patienter (usd 100 mio i omsætning), så har ca 150 patienter fået stoffet nu
-
ja, det er lige lovligt at vurdere noget som helst på. Var der ikke en analytiker der kom med et estimat på 15 pt.

-
lige lovligt tidligt... skulle der stå
-
cll patienterne er meget syge, og der skal meget til før læger begynder at sige, at behandlingen har virket. Jeg tror vi skal være tålmodige
-
og jeg tror ikke vi skal regne med at folk har ståe i kø for at få arzerra - kræftpatienter får, hvad der nu lige er ved hånden, når de kom
-
mer ind til lægen. ingen vil vente på et stof som måske/måske ikke lbiver godkendt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind