Aktiesnakken — Januar 2010
-
(altså index)
-
det tror jeg ikke, desværre
-
du kan kun tage omx
-
ok, jeg skrev det som tag.. så må vi se om det virker...
-
det er nok et indlæg du vil kunne li...

-
så ved jeg godt hvad det handler om. Large Cap forever! -
solsen hvorfor mener du det er lettere at regne ud om egfr data er gode vs Huntexil? Er primær endpoint signifikant så er den hjemme.
-
er primær endpoint ikke hjemme ja så er det tingenkaan begynde at blive langhåret
-
og det er det samme for begge stoffer
-
intet biotek i like!
-
er endpoint survival i Huntexil?
-
nope. meen det er sådan set lige meget. for det handler UDELUKKENDE om at opnå signifikans
-
er tox ok og der er signifikans så har man en rigtig god mulighed for at blive godkendt. er der ikke signifikans så er det en kamp op ad
-
bakke
-
det er bare nemmere at regne på survival INDEN resultaterne foreligger. Jeg tror det er det solsen mener
-
ok ser jeg har misforstået solsen. Jeg læsete det som EFTER data er kommet ud så er det lettere.....
-
ja det ser ret fornuftigt ud for egfr. men som jeg har sagt mange gange før så er det altså tidligere sket at cancer forsøg fjler selvom
-
alle regnede med at det va gået igennem. Det sker at selv cancer patienter overlever længere på "placebo" end normalt. hvor det øger
-
det spænd er skal til for at opnå signifikans.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind