Aktiesnakken — Januar 2010
-
gaino jeg bliver i genmab til takeover
-
nu har jeg jo også trods alt været der i 7 år

-
ved kvartalsregnskab q1 2010 der kommer en gang i juni, så bliver genmab en helt anden og mere gennemsigtig investering
-
jeg har små 5k styks
-
snit 256...you do the math

-
svært at sige. HVIS regnskabet skal være kurspåvirkende så skal der salgstal på. Men jo et outlook hvor de kommer med et burn på 400 mill
-
vil være godt. Men før regnskabet kommer den store trigger EGFR tal. Og den kan være temmeligt vild. Op til 30-70 kr per aktie
-
regnskabet er rigtigt svært denne gang, fordi de omlægger mange ting, fyre 300, sælger fabrik etc.
-
du skal kun tale det fundamentale med mig, hvornår du skal købe ved jeg intet om. Men jeg ved at hvis salgstallene begynder at køre i 2010
-
så skal du bare købe og købe og købe
-
hovedkonkurrenten omsætter for 6,6 mia dollar om året
-
jeg har ikke flere penge
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
.. så du glæder dig vel en del til regnskabet, kommer vel til at påvirke kursen en del ..