jeg synes nu egentlig også at der skrives for meget til CT om alverdens detaljer - som man kunne finde svar på vej hjælp af lidt søgning her
på sitet - men det er jo et alment problem - ingen gider undersøge - alle vil gerne spørge...
Nu har vi jo inestorbrevet at kunne henvise til, hver gang de samme spørgsmål dukker op.
CS - NEJ - Abbott KAN ikke være den omtalte hemmelige partner... it would not make any sense
Jeg har købt FFARMS, SAT og UIE i København. KRONES i Frankfurt.
ja..enig..jeg tror det bunder i frustrationer over ingen nyheder ..et forsøg på at fremtvinge et eller andet svar der kan virke kurspåvirken
Det belyser ganske glimrende stort set alle de vinkler der drøftes på de forskellige boards.
UIE har (selvfølgelig) været den store vinder. Bare folk ville bruge tid på den type aktier i stedet for BIOP
jep - men jg tror nu at alle vil grave rundt for at finde en flig af et hjørne som man kan spørge om - istedet for at tage til efterretning
a det er en proces og at den tager tid...
Alle Tjumtum's aktie indlæg sluges med kyshånd...
hvorfor er det ikke en mulighed?
Abbott er interesseret i de HETEROGENE test - den hemmelige partner leverer HOMOGENE test - som har potentialet til at reducere Abbotts gevi
nst ganske betragtelig og reducerer behovet for Architect-maskiner som nødvendighed for effektive RandomAccess-test
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind