peter lynch havde stor succes med netop det, hans strategi var blot at sprede risikoen på nok virksomheder
Af turin, Nej prøver at holde mig til det "sikre" .. men har altid en enkelt "høj risiko aktie" Og ang. Biop så tror jeg på aktien
Jo større risiko, jo større fortjeneste / tab
hvis du feks har 50 virksomheder som alle har 10% chance for enten at 20-doble eller gå bust (de restende 90% af tiden), så er dit afkast
Og det der Gamble, det lige mig ;o)
attraktivt og over gennemsnitforventning
det var lynch strategi og han havde stor succes på trods af at han spredte sig over 1400 virksomheder i sin investeringsforening!
bioporto 3kr i overskud pr aktie om 2-3 år tror jeg på eller mere .... p/e på 20 så stryger kursen over 60 ... markedsværdi 2,5milliard
dette er mit bud men er afventende og tror godt kursen kan 3-dobles indenfor 5-6mdr ved de første "store" nyheder
synes vi skal huske på med biop at der er mange ting der skal falde i hak før den er hjemme, den er ikke en "sure thing" som mange på ei skr
alligevel synes jeg risk/reward er attraktivt set med mine amatørøjne
der er jeg lidt uenig.... det eneste ubesvarede spørgsmål er hvor mange homogene test de kan sælge pr år
men regner du med der sker nogen indenfor 5-6mdr ?'
resten er pt mere usikkert (bliver måske ikke til noget ) her hentydes til det heterogene...med henblik på 2011/2012 og aci-pci er jeg også
gaino > ja jeg regner med en del nyheder inden august ...
der er da masser: vi kan ikke vide at testene overhovedet bliver solgt på trods af alle nglas fortræffeligheder
så dit bud er også vi kommer til at svinge mellen 7-8 indtil :o)?
vi kan ikke vide med 100% sikkerhed om biops påstand om at alt under 250 niveauet er ubrugeligt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind