hellere rig og glad end
fattig og sur
Jeg har da også råd til at rejse, det behøver jeg nu ikke at fraflytte Danmark for at opnå mulighed for
jobono > nej tak du ! ... i mine øjne skal der ikke være 3-4 mio tilknyttet det offentlige
jeg køber 3 biler hver gang du køber en for de samme penge
Freud dich über dass er noch so jung ist, er kan kluger werden
jeg køber 5 par jeans når du køber 3... jeg vælger de bedste lærere osv til mine børn...jeg kan bosætte mig et sted hvor der aldrig bliver
under 10 grader celcius
MRT. De fattige er nogen røvhuller, men der er da ikke færre af dem i USA
Leider nicht... ausgangspunkt zu gering
HR > ja du tjener vel heller ikke alverden i et fængsel eller hvordan ? .. men de fattige har bare generelt dårligere helbred med mere;)
Jeg har altid formået at skaffe tilstrækkelig med indkomst til så rigeligt at dække mine behov
du har gennem årene bidraget en del til skatte beløbet der går til arbejdsløse med mere
Das ist dass beste beim dieser Geschicte, die prozentuelle möglichkeit für Verbesserung ist sehr sehr gross.
100% verbesserung ist immernoch nichts im diesem fall
for resten hvad bliver der af abbotts ngal test??
jeg blev spurgt af en idag til GF i capi " var du med til greentech " og jeg svarede nærmest panisk " vær venlig at gentage "
og så måtte jeg have lidt af theen så jeg kunne informere at jeg end ikke ville røre dem med en ildtang og at der kan være mange skjulte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind