jeg lærer skam gerne - fortæl om Staxen, Borris og Samson ?
jbs, høre den tone ikke hjemme et andet sted???
tak for snakken det var hyggeligt Kh Jbc
jbc- naturligvis. EI ville vel være et passende forum?
stengård læs du Milijadærklubben - så har du hele anegaleriets forbindelser på kryds og tværs og i lige linjer og cirkler mellem de nævnte
Tone havd det hvem er du hr Hjort Jeg spørger pænt men det kommer jo nok alt sammen i pressen snart
bogen er GOD at blive klog af - og giver indblik i noget man indtil da kun formodede
jeg regner med at låne den på Biblioteket
Milliardærklubben er kun 1/4 del af det hele.
men indtil da Hya - står der at Staxen og Damgård var involveret i Samson - ellre gør der ikke ?
jbc, fint at du vil dele viden. Bliv ved med det.
jbc - og gå så tilbage til år 1999 og læs alle tråde på EI fremad - så går der mange pråse op for dig!
Jeg har læst bogen og hørte Høst komentere den fornyligt med....."sådan hænger det slet ikke sammen".
stengård kan jeg desværre ikke huske - er kun ½ gennem bogen - da jeg blev syg
Hegu - jeg påstod ikke at alt der stod var SANDT
Hegu men blot at man kan blive klog af at læse den og få ideer til hvordan det foregår
Det siger jeg ikke noget om Hya....blot at Høst havde kommenteret den i relation til Greentech.
du læser E lyt til folk istedet måske du så får denne rett viden E er jo kun pladder her tro mig
Jeg syntes at det er god bog.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind