Aktiesnakken — Januar 2010
-
formålstjenestlig indenfor en snæver social ramme, men total ubruligt både kulturelt og som almen uddannelse
-
Og før jeg beskyldes for snæversynethed, så har jeg ingen interesse i eks. klassisk musis, opera eller ballet, men kan se formålet
-
be nice
-
Man spiser kun det man fylder på tallerkenen CH... Genmab potentiale tråden fylder rent fysisk ikke mere end En lille tester tråden på min
-
skærm
-
åbner man en bioporto tråd bliver den stor. Trykker man ikke på den er den lille...
-
Hvilket i og for sig er mit svar til al kritik om at der er for meget om en given aktie... if you dont like it, dont touch it.
-
.-)
-
har vi trods alt ikk en del andre too be fair, vestas fx
-
hehe, ok CH, den fangede jeg bare ikke...
-
Og så har jeg jo ikke blot skrevet om BioPorto, men EN tråd om SBS
Gav ikke megen diskussion, men håber da at folk har læst den, og note -
Og så mener jeg at en tråd som denne er helt unødvendig:http://www.proinvestor.com/index.php?p=boards&postid=24291
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind