Aktiesnakken — Januar 2010
-
tak aka.. eller bør jeg sige det...
-
bare i orden stein
-
av, stengård....
-
den sve'
-
så har du også set ndrs være fræk på din bekostning stengård

-
der er begyndt at rulle lidt historie om børnefonden
-
fint at du også lige fik hele heroin delen med

-
jeg opfatter Ndrs udsagn om stengård som ren og skær objektiv observation. Jeg vil kalde ham kronikøren...pensionist skildrer af guds nåde
-
Har en seddel med et par ting som jeg skal have undersøgt, men har så sindsyg travlt indtil på onsdag
-
ingen følger og beskriver pensionisters gøren og laden med mere præcis pæn og dog med indfølelse
-
drue, flabling prisen, kommer man ikke sovende til
-
pæn=pen
-
aka, indstifter du en ny pris hvis man skaffer arzerra salgstal?
-
(eller afhænger det af størrelsen på tallene...)
-
Der er to ting jeg gerne vil finde ud af... BioPortos aftale med SSI. Hvad indebærer den, og hvor langt er Eli Lilly kommet med APC-PCI
-
markør tanken... ved de har haft den, men mon de er på vej imod BioPorto?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind