Aktiesnakken — Januar 2010
-
taler vi zimbawe eller 5-15% inflation om året?
-
som i det glade 70'ere.....
-
5-15%, det er jo ikke 1.00000.00000 sedler med CHjort i kedeldragt jeg er fortaler for
-
de glade 70´er. Så brænder jeg min BH
-
godnat nohope
-
godnat nohope
-
og god fornøjelse med snerydningen...... formoder jeg

-
jeg siger også godnat coller, håber ikke du er igang med at aflevere speciale. det er alt for tidligt
-
jeg har lige modtaget et digert skriv..fra advokaten....puhaaa
-
det er ikke godt at vide.... vi ses.
-
jeg vil drømme om litra a og litra b og hvad de gør ved hinanden
-
du poster vel det herinde ikke?
-
så så aka..... ikke skabe hype allerede....

-
ok så lad mig spørge på en anden måde.....hvor meget står genmab i når du aflevere dit speciale
-
hahahaa...... 55 eller 110
-
det glæder mig, for så er det snart....altså de 110
-
de 55 siger du jo bare som dit sædvanlige provokation
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind