Aktiesnakken — Januar 2010
-
Nytårspling, nogen med rt på NEC herfra? på hegnar skriver de ok tak Hegu

-
nu kan man ane 10
-
7,25 åbning, og jeg kan da se 10 lige der bag de 50.000 i 7,50
-
10.... lyder frækt på en eller anden måde
-
har tænkt lidt over hvad en licensaftale kunne indeholde med eks. abbott, det ville da ikke være utænkeligt at man samtidig skulle snakke
-
om homogene test, altså.. vhis de ville ha licensen, så samtidig aftage x antal homogene test
-
NEC-nyt: produktionsmål på 12000 mcf nået

-
Dunno Fill... jeg er ved at være færdig med at spekulere... jeg har set det jeg ville, og så længe der ikke kommer skår i det er lykken gjor
-
http://norseenergycorp.com/showpress.php?releaseid=465499 fra necs hjemmeside
-
jeg minder om at vi nu er i første kvartal 2010
-
he he.. glæder mig til jeg kommer dertil, er du begyndt at messe sammen med aka?
-
huuummmmmm
-
jeg har hørt fra pølsemanden at det bliver det gyldne kvartal
-
synes jeg har hørt den før, hvor står ham åølsemanden?
-
østerbro, rygtet er at han har en kandidatgrad
-
haha.. jeg skal komme med et nyt stort bræt til ham, som han kan tæve sig selv med, hver gang han kommer med den slags påstande, indtil han
-
bliver ophøjet til profet.
-
det lyder han er rig.....på illiusioner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind