Aktiesnakken — December 2009
-
nu må vi bare ikke håbe at det er forventningen med samme tjeneste den anden vej, thi det ville jo være et fuldtidsjob... nærmest.
-
helt ret stinker.... det bliver brugt alt for lidt så det vil jeg promote lidt.....
-
ligesom du og mammamia gør et godt arbejde med det dejlige ord "dersom"

-
33k fra capi ud på 24 rent...... så der røg 25k mere ned i DIF's kiste.
-
220k omsat nu i ges... det er jo vildt. 136k netto til DIF
-
"thi" er jo iøvrigt et ord som man bruger meget i min generation.... live weel, PH, kai normann og alle de andre.
-
thi er klart undervurderet. Hvis Thi var en aktie, så ville det være Genmab. Jeg holder meget af ordet "udi".
-
Som i: Jeg var ekspert udi Genmab, men så gøede en hund.....
-
det ville ikke gøre mig noget med et lille gapluk. så jeg kan lukke min lilel spiller fra åbningsauktionen.
-
hva med "gødede en hund min port" ?
-
Som i: En investering ihvorvel megen flid og tankevirksomhed udi dens potentiale var
, thi megen møje var gjort indtil hunden gøede?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind