Aktiesnakken — December 2009
-
det er candela, brindisi, og så kan jeg ikke huske de 2 sidste navne... noget med g
-
ok. så det er pipeline der slås om
-
men det var jo oprindeligt en 300mw aftale..... og efter diverse projektnedskæringer er vi vel knapt nok på 200mw.... så hvad der skal ske m
-
ed resten ved jeg ikke.... sådan som det blev forklaret dengang var det baltics pligt at stille med nye projekter indtil 300mw er opfyldt
-
nu er det ikke så relevant pt. i disse fiinanskrisetider.... men tidl. var det en ret væsentlig detalje, da projekterne var ret billige.
-
mener kun det var noget med 65k eur per mw..... ift. markedspriserne som jo på et tidspunkt var på over 300k.
-
de 2 store porteføljeaftaler som GES indgik med baltic wind sidenhen.... i efteråret 2007 var jo med fees i 300-350k niveauet
-
sagen blev anlagt i sidste uge. kan det være der MSI startede udsalget med instinet på købersiden
-
montemilone og guardia dei lombardia er de 2 andre projekter......
-
samlet når vi kun op på 156mw..... dvs. der mangler 144mw nu i aftalen.
-
tidligere var de 4 projekter projekteret til 264 mw mener jeg.
-
coller jeg ringer lige til dig lidt senere. ok? får nummeret af hegu
-
fair nok
-
Mama: til hvi.llken mail?
-
Greentech [[email protected]]
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind