Aktiesnakken — December 2009
-
tja, efter slusen er åbnet hernede, så har der ikke været den slags oversvømmelser siden 1980, og vi hævede huset 10cm, ift de andre hernede
-
har geta endnu:)
-
den ser lidt syg ud, har tabt 75% på den indtil videre
-
tja, heller ikke her, men håbede jeg lige kunne nå brake even på den, selvom det er trist at jeg kunne ha solgt med 200% fortjeneste
-
måske man bare skulkle skille sig af med den, kan ikke lide de 75% der står i depotet:)
-
coller,- det du linker til, er det ikke bare videreuddannelse på et hyggeligt weekendophold?
-
http://www.hjhansen-vin.dk/product.aspx?sid=404404 , et godt køb til nytåret er Deutz, som fåes til flere priser.Klassisk og gammelt hus
-
jo, fill..... det er vist det man må jævnt dansk kalder bestikkelse/skatteundragelse og det der er værre....
-
mens det i lægesprog hedder "konference" eller "symposium"...

-
muligvis ikke meget..... 0,10 kurspoint.... ca. vil jeg tro.
-
msi solgte omkring 100k..... og INT købte omkring 100k ca. 0,10 kurspoints forskel som primært er gået i lommen på NEO
-
ja, måske... msi startede jo med at lægge 88k i luk... og da der ingen interesse var gik det bare hurtigt nedad mod 22.
-
INT har købt 95500 til 22,95 siden den torsdag (d.17.)
-
MSI har solgt 95.319... til 22,66..... nettosalg er 87.605
-
DIF har nettokøbt 77k. cirka
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind