Aktiesnakken — December 2009
-
for helvedet coller....nu mister vi 3 kodetimer
-
Man kan vel kun sige godt gået: http://www.stockblog.dk/?p=2085
-
Som led i realiseringen af Nordicoms nye strategi har selskabet solgt den netop
færdigudviklede ejendom Eidelstedter Brook 7-19, Hamburg fo -
for 9,6 mio eur...... det vil frigive 35mio i likviditet.
-
er de mon tæt på en at klare skærene? hele nordicom-meddelelsen:
-
-
@johnsen JA!
-
hmm - Laila var vist ikke mere sexlysten, end hun havde tid til en tur eller to til fadeburet...
-
BNP 2.2% YoY..... mod 2,7 forventet
-
-
1,3 mia usd cash up front
-
Forud for produktionsstart påregnes der yderligere
investeringer i størrelsesordnen USD 1,3 - 1,8 mia., der forventes at stige til
4mia -
over tid.
-
Felterne befinder sig på dybt vand med reservoirer
i dybereliggende tertiære lag, og Maersk Oil forventer, at deres andel af
udvindingerne fra de tre felter tilsammen udgør mere end 200 mio. tønder
olieækvivalenter. -
36.600... aktien uændret indtil videre.
-
det ender som et olie selskab
-
lidt glaxo factory news http://www.teesdalemercury.co.uk/teesdale-news/story,2429.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind