Aktiesnakken — December 2009
-
horka husk at tjekke dine beskeder på profilen... der er måske noget du er gået glip af

-
hm, kigger lige
-
LOL, takker
priceless -
fatter ikke at man ikke lukker computeren, istedefor at sidde her i juleferien:)
-
kæft en flok klovnehjerner... kommer til at tænke på "remee & friends"..
-
juleferien er da ikke begyndt. Der er KUN ferie når markedet har lukket
-
Var ikke til dig dræberfyld, men apropos: jeg tro rjeg blæser videre, skal lige ned og sige tillykke til en kollega der er færdig, og så
-
ellers ud og nå en gave eller to mere inden det går nordpå til familien
tak for idag, og god jul hvis vi ikke lige chattes ved imorgen 
-
god jul horken
-
prøv du at forklare min kone det aka?
-
god jul Horka
-
god jul horka..... aka, det var de første 10% i cimber til dig.
-
ahhh jeg fik ikke købt nok....
-
jeg har lidt cimber i traderen
-
så kører den op
-
6,6
-
6,70... det er jo decideret skræmmende det der foregår
-
jeg fiik kun købt 1000 stk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind