Aktiesnakken — December 2009
-
hegu lad vær...man bliver gammel af genmab
-
gammel og usexet
-
når jeg nu havde skrevet at jeg havde en lille portion.... så tænkte jeg at ogås hellere måtte skrive at jeg nu havde solgt.
-
coller du ligger meget godt i traderen...
-
jeg vil godt slå dig for nyt venskabs skyld
-
hya, det var nu ikke pga dig... men mere fordi vi havde snakket om tkdev i chatten tidl. idag.
-
og vel basalt set gav udtryk for en lidt bullish tilgang til aktien.
-
jeg er fortsat bull på tkdev, men på den lange bane. (fortolkes af nogen som salgssignal)
-
aka, du kan ikke slå mig.... for nu har jeg GENmab igen

-
hvad siger teknikken på Gen nu?
-
vi har vel brudt en masse modstande går jeg udfra...skal vi til second base nu?
-
så bliver det spændende at se om den fortsætter op imod 30.... eller om den skal tilbage til 25-26
-
nej det er first...second base så er hænderne også med, selvom det er weak hands....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind