Aktiesnakken — December 2009
-
men okay... indre værdi 57..... så der er lidt at løbe på, selvom den selvfølgelig kan være luftig i den slags virksomheder.
-
jeg skal lige have nærlæst regnskabet en gang mere.
-
synes ikke rigtigt den kan holde dampen oppe den kære gen
-
men omsætningen fejler ikke noget

-
http://borsen.dk/transport/nyhed/172944/ Hvilken bund vil falde ud?
-
"Man kunne derfor godt få den tanke, at bunden kan falde fuldstændig ud af den i forvejen pressede aktie, når det kunstige åndedræt bliver f
-
fjernet med udgangen af december".....
-
hvis det er kunstigt åndedræt så sige jeg tak for kaffe. Den er faldet 33%!
-
selv for os genmab-vante folk må bunden siges at være faldet ud af cimber... 5,90.... -41% på ½måned
-
ahh som genmab mand vil jeg dog alligevel kun kalde det lettere volatilt
-
og 75% hvis man regner fra det oprindelige udbudsinterval....
-
selvom jeg trods alt må give dig er trenden peger svært ned
-
aka, kalder du ikke lige bunden i cimber? så vi ved hvad der venter os?
-
øjeblik..skal lige lave min TAgFAt analyse
-
jo jeg kalder bunden....men mest som tjeneste til dig. Bunden kaldes her i 5,9
-
...disclaimer reel bund kan varierer fra kaldt bund (handl ansvarlig. bottom not available outside US
)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind