Aktiesnakken — December 2009
-
men vi kunne sagtens bruge aktiesiderne mere aktivt....
-
ok CH.... en debatstartside eksempelvis så?
-
og måske også nogle flere funktioner på workbitchen?.. af en eller anden art.
-
men ja aka.... mere brug af aktiesiderne tror jeg ville være en god ide.... (og måske også fra et mere kommercielt synspunkt)
-
ja....
-
vi har sådan en mouse over funktion...men ikke uploadet endnu
-
seriøst man tror det er løgn....simpelthen løgn...http://www.associatedcontent.com/article/2503449/top_10_new_medications_of_the_year.html?c
-
arzerra blandt top 10!!! nye mediciner i 2009
-
nu ved jeg ikke hvem hun er....
-
aka, er det besværligt for dig lige at "eftermarkere" baze's indlæg med genmab?
-
jeg havde nemlig lidt problemer med at finde tråden fordi den ikke var markeret....
-
ja lidt er det...men vi har talt om at jeg skal have den adgang på en nemmere måde
-
ok ser lige bort fra den liste....hun har også lavet en top 5 vinbarer

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind