Aktiesnakken — December 2009
-
Det lyder sikkert ret mærkeligt i dine ører og også noget man ikke skrive i en forretningsplan (som jeg er ved at lave til en VC)
-
ja jeg holder meget af dem...må jeg indrømme
-
man starter jo sjældent ud med en top eller bund. Du starter ud med om man har den naturlige autoritet eller ej. HVis man ikke har den så er
-
det opad bakke.
-
nå det bliver en langhåret diskussion. Jeg må tilbage til mine 120 grafer
-
aka Godfather......
-
ses
-
ja jobono. det gør vi
-
lyder spændende. Humlen er at der er ikke ingen erstatning for erfaring. Det er ligemeget om man starte med 5K 5M eller 5B. Det er først når
-
du får ansvar, ekstrem arbejdsbyrde og ekstrem stress at du finder ud af hvordan du reagerer.
-
Men hvis du bygger ovenpå noget der allerede eksisterer så har du allerede 15 gange større sandsynlighed for at lykkes end hvis du starter
-
på bunden med din egen ide
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind