jeg synes personligt lindblad skal ud af capinordic .de nye hovedaktionærer og belgierne skal finde en ny ledelse så de kan tjene penge
Hvis alle banditterne slår sig sammen og er enige om strategien, så kan de malke koen i mange år fremover.
trader, det tror jeg ikke du skal regne med.
smede > jeg håber at en ven af belgierne køber lindblads aktier....men det er npk for meget at håbe på
capi trænger til en ny ledelse og aktionærkreds der vil lave et ordentligt selskab
Ja det er nok for meget at håbe på. jeg tror han kontrollerer selskabet 90%
HEGU: enig. men det kan vise sig at være godt for kursudviklingen. så må vi jo bare stige af toget i 40-50
det kan han vel ikke hvis de nye aktionærer ejer 20-25% tilsammen og belgierne ejer 15%.... så mangler man bare at købe lindblad ud
når lindblad og damgaard og alle amatørerne er ude kan belgierne og de nye østjyske aktionærer sætte en prof forretningsmand ind
jeg mener ikke stemmer. det er en antagelse. mon ikke de nye storaktionærer er "venner" af lindblad.
og i højere grad tjene penge og gøre det mere prof...samt lytte til forslag og kritik fra minoriteten
Damgaard er ude mr.trader....Staxbogruppen købte hans aktier.
smede > det er ikke sikkert, måske er de der mest bare for at tjene penge
Hegu > yes det er en lettelse og forchhammer er ude også
drømme scenarie for capi.... belgierne og en partner eller 2 fra england og schweiz ind i bestyrelse og ledelse....og en direktør fra eks
alle poster er clearet i GES... det er hvad jeg har hørt
danske bank samt nogle ordentlige strategi folk og økonomistyrings folk....ud med lindblad og resten af amatørerne
Ditto her og semmerne er på plads lige som sidste gang.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind