Aktiesnakken — December 2009
-
ddk vil gerne ha bp ned idag, det er til at brække sig over, der er lige solgt 15000 i kurs 7, og så sælger 1000 i kurs 6,9 og 4000 følger i
-
6,95
-
ja, elvfølgelig rigtigt, og når jeg ingen planer har om at sælge pt. - men de får sgu ingen julegaver af mig
-
nå... så skiftede ddk taktik, og købte 5000 og op i 7
-
nogen der har en spændetrøje?? der er stor sandsynlighed for at jeg kunne blive idiot af det her
-
det er kunder..... Anyway, det er fint at den handles, og vel og mærke op...
-
absolut, 25.000 indenfor de sidste 10 min
-
Fill> lidt til smilebåndet, mens vi venter...http://www.tippelogen.dk/jahns/homepage/jokes/diverse/diverse48.htm
-
ho ho bmo, den var go..
-
jeg er straks ved at lave en ny bingo, mine 6 hit til bullshitt er - farce - kina - parken - en sviner til coller - bioporto - genmab
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind