Og der gik lang tid inden jeg fik kendskab til den krise, det affødte i nabofamilien.
e efter at handelsperioden er slut. Etrade skal så have "tid nok" til at tegne, så det må nok blive fredag.... eller i heldigste fald d.21.
jeg synes det må være værre hvis der manglede noget af hendes undertøj....
gobe undveg iøvrigt behændigt at skrive om det var hans egen bh.....
Det var faktisk en overordentlig rap brystholder fra min ex-svigerdatter.
Coller > Etrade ønsker åbenbart at få at vide tidligere, hvis man ønsker at tegne. Det samme var tilfældet ved tegning af Amagerbanken
jeg tror ikke den deadline holder hvis du tilkøber t-retter og er tilstrækkelig insisterende....
I samme sag, - flyttede jeg over en længere periode min singlesokkebeholdning og placerede dem løbende forskellige strategiske steder.
Og de blev skam løbende vasket af naboen og lagt i sokkeskuffen. Og hver gang manden i huset skulle have fundet et par, gav det anledning
et voldsomt tidsforbrug og stor frustration. For min beholdning af defekte singlesokker var meget stor.
Coller > Hos Etrade er sidste tegningsdag 15. december kl. 17., og sidste handelsdag den 16. december. Dem som ikke tegner senest den
15., deres tegningsretter vil blive forsøgt tvangssolgt den 16. Det skriver de på deres hjemmeside
Det var også næsten umenneskeligt svært at holde masken, når vi så ham med to forskellige sokker på.
vasker i tøj sammen i Ganges eller VejleFjord eller hvordan kan den tøjinitimitet overhovedet opstå?
Yep, Hall... men det gælder kun hvis du har t-retter allerede..
Jeg vil tro at du kan tilkøbe og få en længere frist.
Det var en passende straf for at nabomanden en nytårs aften hentede min allerdyreste whisky og smed proppen væk !
Vil ringe og tale med dem. Sidst omkring amagerbanken var de meget insisterende, selvom jeg ikke havde t-retter i forevejen
Men det var så hans straf mod mig for at jeg en dag havde sat 5 langstilkede roser på køkkenbordet med et anonymt sødt afsenderkort til hans
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind