Aktiesnakken — December 2009
-
Ja, jeg tilslutter mig din betragtning... min frygt er også bare at man bliver ved med at ane nye muligheder, og aldrig lukker en aftale
-
for vores skyld...
-
hmm.. sådan har jeg overhovedet ikke tænkt...
-
ret beset kan det jo bedre betale sig IKKE at indgå en licensaftale hvis man er så sikker på sine homogene test...
-
kunne han så ikke købe 600.000 mere:)
-
1.5 mil på udbussiden vil se grimt ud...
-
som jeg sagde igår,- kunne være spændende at vide hvor mange hænder aktierne sidder på i bp - tror der er rigtig mange, der har store poster
-
så ved et 5% opkøb, ville kursen stige betragteligt
-
måske en grund til at det ikke sker:(
-
Ja det er jo prøvet.... men den seneste tid har ellers været oplagt som købsmulighed, men krisen har jo ramt alle
-
du skal ikke finde forklaringen i krisen, hvis det er en god investering
-
tjo... som jeg ser det er det også en god investering... det er bare ikke en SIKKER investering, og det er nok der hunden er begravet
-
jeg ser det sådan, at man er jo ikke holdt op med at investere, bare fordi det er krise.
-
Nej, men der er en masse oppustet kapital som har forladt markedet....
-
men de sidste 3-4 dage, er det bankerne der har købt aktierne fra etrade og nn -
-
har du selvfølgelig ret i.. - 5% er en investering på under 20mio. - de penge kan altid skaffes
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind