Aktiesnakken — December 2009
-
hvis bioporto crasher med deres ene trick, kan kurs 3-4 stykker godt reddes ud af resterne... hvis Exiqon fejler, så er det crash and burn..
-
(forudsat at bioportos NGAL patent stadig har en værdi ved salg af det alene)
-
Ja det er det jo... heldigvis... ellers kunne man bare købe C20(Genmab frataget)
-
indeed... det er som biotek bare uden faser. Temmelig farligt, men ikke SINDSYGT farligt...
-
Vi ved jo at der forhandles, og med flere forskellige, og det går jeg da ud fra er om de heterogene tests
-
det var nok det bedste der kunne ske før jul...
-
Ja, jeg tilslutter mig din betragtning... min frygt er også bare at man bliver ved med at ane nye muligheder, og aldrig lukker en aftale
-
for vores skyld...
-
hmm.. sådan har jeg overhovedet ikke tænkt...
-
ret beset kan det jo bedre betale sig IKKE at indgå en licensaftale hvis man er så sikker på sine homogene test...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind