Aktiesnakken — December 2009
-
Ved markørmessen, hvilket umiddelbart indtryk fik du af Exiqon? Bortset fra at de er "do or die"?
-
ok.... kunne være godt. Jeg aner nemlig et nyt mål for opmærksomhed, men de er meget risky atm, så vil gerne høre mere før jeg begynder at
-
undersøge for emget på egne rystende hånd
-
Ja, deres potentiale ser rigtig godt ud, men deres burn ligger vidst på 95mil, og de har 150mil i kassen, så det forventede break even er
-
pinedød nødvendigt
-
Nå, jeg håber at han skriver et indlæg, det kunne være godt.... until then.. bioporto it is.
-
Ja det er også hvad deres præsentationer siger, men det er svært at danne sig et billede når ingen snakker om dem
-
Hehe, nej ok....det kan være at når bp har vist sit ene trick at vi kan spise deres lille snoller butik
-
hvad var meningen med one trick pony, fandt jeg aldrig ud af
-
Ja, det er ikke sjovt... men altså bp kunne sikkert også få et par ben mere hvis de havde et flow på 150 mil pr år...
-
okay, har aldrig hørt det udtryk før
-
hvis bioporto crasher med deres ene trick, kan kurs 3-4 stykker godt reddes ud af resterne... hvis Exiqon fejler, så er det crash and burn..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind