Aktiesnakken — December 2009
-
du skal vel 1års tid tilbage... der kunne man tit se CAPI som eneste køber i aktien
-
og tog gerne pæne positioner i luk... således at kursen ikke faldt for meget.
-
nååå.. okay, men for et år siden vidste jeg ingenting om aktier, ikke at jeg gør det nu, men dengang slet ingenting
-
det kan man lave mange konspirationer over.... men sådan helt uvidenskabeligt mener jeg de stoppede med at købe
-
sådan ca. omkring da det stod klart at Vela, forchammer og alle de andre var på vej udover afgrunden
-
i håb om bedre tider..
-
og der ville komme en masse aktier til salg.
-
he he, hænger vel også sammen på en eller anden måde:)
-
men hvad er din personlige mening så nu? er capi et got køb?
-
ja, et udmærket spekulativt køb.... 2-2,30 ser ud til at være en rimelig bund.... og den indre værdi er stadig pæn, selv hvis man skræller a
-
al lortet væk..... så er der vel stadig en 4-5-6-7 kr....
-
per aktie...... nærmest i kontanter... og det er da et udmærket udgangspunkt.
-
ja... det er jo også blevet spået flere gange, -hvordan skal man i den forbindelse tolke capié eget salg på 2% af butikken?
-
det er nok bare en kunde... jeg tolker det blot som endnu en af de mange fallitposter der er røget...
-
Hej Fill > Her er lidt til din tankevirksomhed ;o) http://idw-online.de/pages/de/news347595
-
aber ich sprechen kein deutch
-
de skriver godtnok at den er tilgængelig, men skal lige læse det igen, synes ikke det lugter helt af officiel lancering, synes du det?
-
jeg kan google translate tysk
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind