Mojn Stengård. Du taler om dom. Er det ikke ene og alene S&K-manden som afgør den sag, og ikke ved en retslig handling?
Hov.... S&K = S&S syn og skøn
syn og skøn indgår som en del af retssagen - men er ikke i sig selv afgørende
bioporto er en farce indtil der kommer en aftale....lidt ligesom hvis hjejlen i jylland svigter og turisterne skal sættes i moderne både
bare på et lidt andet plan
men Kim - jeg tror ikke at sagen kommer så langt - dagen efter en aftale med Abbott forsvinder Phadia-sagen af sig selv (formoder jeg)
til gengæld skal Abbott muligvis have lidt bedre vilkår end andre licenstagere.
om den taktik lykkes - tjah - det der kan ændre det er hvis BioP laver aftaler med de homogene test med andre på markedet
men personligt ser jeg helst bare sagen forligt med en beskeden betaling til Phadia
Hmmmm, det er nok kun tiden der vil vise hvad det ender med........ akeja den TID......!
tid har de nok af..... man skulle nogengange tro de var til bingo i næstved eller en anden flække hvor tiden ikke er noget problem
Vores problemer er nok at VI ikke har tænkt os at tage vore BioP-aktier med i graven den dag vi stiller træskoene ;o)
Men måske vi skulle tage til bingo i Næstved..... ;o)
åh ja ... jeg forventer rent faktisk der sker noget med abbott i 2009......hvis de ikke lancerer efter al deres markedsføring bliver jeg ov
og jeg synes bioportos adfærd er lidt underlig....men hvis det behager dem selv med at pine sig selv....så lad dem endelig blive ved med at
piske sig selv..... den eneste som oplever pinen ved selvpineri er dem selv og ingen andre
apropos bingo i næstved....sjov tanke men det er ligefør der omsættes for flere penge og tjenes flere penge ved bingo end biop præsterer
lige pt
Må BioPorto sælge deres homogene test i Europa?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind