Aktiesnakken — December 2009
-
og de var jo overkapitaliseret med 3 mia i cash....hvem kunne vide.....
-
I bakspejlet ser det skidt ud idag. Da de annoncerede salget sagde alle analytiker halleluja og genmab steg 15%
-
undskyld ikke salget, købet af fabrikken. Enig budweis
-
og så tog de NHL data røven på markedet, og den har været bashet siden kurs 210
-
jeg synes det er meget kedeligt at være så meget i minus på den aktie. Jeg er begyndt ikke at kunne li at jeg ved så meget om genmab
-
det føles totalt spild. 7 år har jeg fulgt det selskab og læst alt
-
og lige meget hjælper det. Tænk at den godkendelse fik kursen til at falde 50%
-
ja hr....hvis de salgstal begynder at komme ind så er det med at købe med arme og ben. Bud misforstå mig ikke jeg holder også. Jeg tror de
-
lykkedes.
-
q2-q3 2010 det er det afgørende tidspunkt....salgstal + egfr partnerskab
-
men hvis genpharms position IKKE er solgt over markedet...så tror jeg på køb i q1
-
og så har været vidne til et bearraid udført til perfektion
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind